Úvaha: Mirrory Debianu v ČR

Pavel Janik ml. Pavel.Janik@inet.cz
06 Aug 1998 23:09:30 +0200

   From: Petr Šnajdr <pesna@didot.cz>
   Date: Thu, 6 Aug 1998 18:49:39 +0200 (MET DST)

Zdravím,

   > No mel, ale ma ho hacek na ktery jsem zapomel. Ze image
   > byva v ISO9660 (RR, Joilet, AUFS) a co ja vim co jeste)
   > a pro ne ma Linux drivery jen read-only :-(

:-) ale nikdo nikomu nebrání připsat fci isofs_write_inode a doplnit
do příslušné struktury super_operations a odladit (třeba na zmiňovaném
loopbacku, kód se dá převzít z mkisofs) ;-) BTW - co mají všichni s
názvem "Joilet" (rým na toilet?!)? Microsoftí potv^H^Hdpora Unicode v
ISO9660 filesystému se jmenuje Joliet.

BTW - ale myslím si, že Petrův návrh by se po jisté úpravě dal
implementovat - např. doplnit do wu-ftpd nějakou featurku, že by
např. po:

ftp> o ftp.debian.cz
ftp> ...
ftp> get binary-i386.raw

vygenerovala aktuální CD-image (něco jako get directory.tar.gz
apod.). Nebo pravidelně po skončení mirroru přegenerovat
image. Myslím, že není problém v implementaci, spíše v tom, jak najít
někoho, kdo to udělá (stačí mirroru říct, aby poslal mail na nějakou
adresu a tomuto uživateli dát do ~/.procmailrc nebo do něčeho podobého
příslušný příkaz).
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik@inet.cz