WANTED: CD image

Petr Snajdr pesna@didot.cz
Fri, 14 Aug 1998 14:22:35 +0200 (MET DST)

On 14 Aug 1998, Roman Vesely wrote:

> [...]
> Jen mi nen=ED moc jasn=E1 definice "co nejlep=B9=ED" ;-)
> Asi bude pot=F8eba d=E1t na CD-=E8ka i zdroj=E1ky (??), to by byly 3...
>   Pro na=B9i pot=F8ebu tu m=E1me 2-CD-=E8kovou "distribuci", kde je
> 1CD bootovac=ED, je tam main a non-free (=FAspora m=EDsta), na druh=E9m p=
ak
> contrib, non-free, a ve zbytku KDE 1.0, nejnov=ECj=B9=ED kernely, Netscap=
e,
> v=ECci kolem =E8e=B9tiny (archiv konference, linuxov=E9 noviny,...) a
> n=ECkter=E9 bal=EDky, co v HAMMu nejsou (X11amp, cstex, ddd3.0,...)

Ja treba takto:

=09- bootovatelne
=09- ISO 9660 RR + J (pripadne + aufs)
=09- a poradne vypnenym jmenem, id atd.
=09
Po obsahove strance to asi Milan Zamazal jiz naznacoval
a jiste jeste svuj nazor upresni. Myslim si, ze by nemelo
jit o CD typu "co dum dal".=20
=09Zdrojaky jsou IMHO nutnost. treba uz jen z duvodu
praktickych. Zapomel jsem doma CDROm s Linuxem, ktere
jsem si nekdy davno delal sam a tak jsem vzal to
co jsem zrovna nasel, ale ejhle. Potreboval jsem
emacs pridat do RedHatu. Redhati RPM je k nicemu
(viz.cestina) a Debianovske se porad sapalo
po necem snad z dpkg nebo co a knihovnach, ktere
jsm nemel , ale mel jsem pocit, ze vysledek
bude dost nejisty. Na CD bylo vse pocinaje KDE
, cstexem a konce vsim co se k tomu dalo
pribastlit,ale source nikde a tak jsem je tahal
z Internetu.=20
=09Rekl bych, ze co v distribuci chyby - muze
se do ni pridat, ale ne tak ze se to proste pripali
na CDROM ;-)
> =09=09Roman Vesel=FD

S pozdravem
   Petr Snajdr