WANTED: CD image

Petr Snajdr pesna@didot.cz
Fri, 14 Aug 1998 15:42:47 +0200 (MET DST)

On 14 Aug 1998, Roman Vesely wrote:

> Pokus chcete jen binarky a zdrojaky, tak se nemusi image delat, muze se
> pouzit oficialni.
> Ja myslim, ze by tam meli byt ty baliky, ktere lidi budou pouzivat a
> v oficialni distribuci zatim z nejakych duvodu nejsou...
> Pak by si je museli stahovat jinudy, jako Vy ty emacsovske zdrojaky :-/

Ja myslim, ze se najdou veci, ktera by tam mozna nebylo spatne dat.
Archiv konference, je-li nejaka ceska dokumentace a autori daji souhlas
apod. Ale software ma byt jiz v distribuci a nebo se musi hledat,tahat.
Kazdopadne by tam nemelo byt nic co ma neprils stastnou licenci
nebo pripadne vubec zadnou :-(

S pozdravem
    Petr Snajdr