Novy popis instalace cestiny

Milan Zamazal mz@pdm.pvt.net
22 Dec 1998 21:41:16 +0100

    RR> Protoze nejsem v teto oblasti odbornik, chtel bych se zeptat na
    RR> toto: V predchozi verzi debian-cz.tgz se misto souboru
    RR> /usr/X11R6/lib/X11/locale/iso8859-2/Compose patchoval soubor
    RR> /usr/X11R6/lib/X11/locale/iso8859-2/XLC_LOCALE.

Také nejsem v této oblasti odborník, ale podle toho, co jsem slyšel, tak
si myslím, že ona změna XLC_LOCALE je špatně (pravděpodobně může za
určitých okolností nevhodně měnit znaky).  Oproti tomu při změně Compose
nevím o ničem, čemu by to mohlo vadit.

    RR> Oboji ma stejny vysledek, tj. ze to funguje. Chtel bych se
    RR> zeptat, ktery z tech z techto zpusobu je spravny,
    RR> resp. systemovy?

Dost bych se divil, kdyby systémový byl kterýkoliv z nich.  Systémové
řešení (nějaká oprava v Xlibu?) ovšem zřejmě leží za hranicemi
schopností obyčejných smrtelníků. :-(

Zkoušel někdo XFree 3.3.3?

Milan Zamazal