Czech Debian Now?

Petr Snajdr snajdr@pvt.net
Fri, 06 Mar 1998 15:25:14 +0000

Dobry den,
	odjakziva jsem zvedavec zvedava a dlouhou dobu mi
trva nez se donutim dostat k necemu co me velmi zajima :-)
czdebian je jednou z techto veci. Mozna je to ostuda, ale
o tomto projektu toho presto vim pramalo :-)
	Abych zbytecne nevyrusoval vsechny pilne
pracujici developery, betatestery ci dalsi spolupracovniky,
zacal jsem strankou http://www.freesoft.cz/cz/info/debian.html
Ted jiz mam jakysi prehled o tom co je cilem projektu
a tak bych se rad zeptal na (doufam, ze ne citlivou) otazku :-)
Na cem se ted pracuje a  v jakem je to stavu, pripadne
kde chybi nejke ruce atd. Cile projektu jsou velice siroke
a ty me docela prekvapilo, ze vsechna prace je jiz rozdana
a co nevidet nebude co delat :-).

Predem dekuji za odpovedi

S pozdravem
   Petr Snajdr