Update plánu postupu

Pavel Makovec pavelm@terminal.cz
Wed, 4 Nov 1998 00:26:42 +0100

Milan Zamazal napsal:
>České bootovací diskety a instalace.
>          O tomto komunikuje Pavel Makovec s Enriquem Zanardim. Bohužel
>     Enrique Zanardi příliš nekomunikuje.

28. 10. konečně odpověděl, že aktuální obrazy spouštěcích disket budou
příští víkend (již jsou), ale že ještě nezapracoval podporu jiných znakových
sad, než je latin1 (příliš mnoho věcí, příliš málo času). nabídl jsem pomoc.

přeložil jsem všechny soubory, které jsem od enriqua získal. je ale možné,
že se kromě packages přijde i na jiné soubory nutné pro úplnou lokalizaci
spouštěcích disket a instalačního programu.
--
s pozdravem,
pavel makovec