Locale patch pro editor joe

Milan Zamazal mz-mail@pdm.pvt.net
28 Nov 1998 12:31:46 +0100

    PK> Vyrobil jsem patch, aby editor joe pouzival locales. Je umisteny
    PK> na
    PK> ftp://ftp.vslib.cz/pub/unix/linux/localization/joe2.8-locale.patch.
    PK> Nechtel byste nekdo tento patch protlacit do distribuce Debianu?
    PK> Ja bohuzel ted nemam cas ani zjistovat, jak to udelat...

Díky za patch.  Každopádně si myslím, že časová náročnost dotažení věci
do konce je ve srovnání s výrobou patche zanedbatelná.

Věc je totiž poměrně jednoduchá: Někde ve zdrojácích joe by mělo být
uvedeno, kdo je autorem nebo nějaká jiná kontaktní adresa.  Na tuto
adresu se pošle mail se subjectem "Locale patch" a s tělem obsahujícím
daný patch.  Poté, co autor aplikuje patch v následující verzi programu,
dostane se tato změna i do Debianu.

:-)

Milan Zamazal