Instalacia HAMM 2.0

Martin Furak furak@zv.psg.sk
Mon, 30 Nov 1998 21:48:25 +0100

Dobry vecer vsetkym,
priatel mi dal 2CD s instalaciou Debian 2.0. Doteraz som mal nainstalovany
RH 5.2.
Kedze o Debiane som pocul len same dobre veci, tak som to chcel vyskusat.
Vsetko islo ako po masle az do chvile, ked prisiel na rad dselect.
Nepodarilo sa mi nainstalovat ani jeden balik.
Zda sa, ze dselect nema "spravne zadanu cestu" k balikom.
Na tom CD je nasledovne rozlozenie adresarov:
BOOT----- |boot.cat
|boot.img
|trans.tbl

DEBIAN-----tu su subory s .bin
.txt
base2_0.tgz
loadlin.exe
install.bat
a dalsie subory

NETSCAPE--------klasicky NC.tgz

STABLE-----HAMM---------|-BINARY-A |--------podadresare
           main (0bytes)| BINARY-I |--------podadresare
                        | binary (0bytes)
                        | trans.tbl

Moze mi niekto povedat, ci je rozlozenie adresarov spravne, pripadne preco
nemoze dselect najst ziadne baliky?
Este ma trochu hneva, ze instalacny program mi da na vyber instalovat LILO
len na linuxovu partisnu, alebo na disketu. Ja by som potreboval, aby sa
instaloval na hda1, kde je win95. hda2 je linux native a hda3 je linux swap.

Vdaka za kazdu radu.

Martin

furak@zv.psg.sk