CD Image Debianu

Milan Zamazal mz-mail@pdm.pvt.net
01 Sep 1998 23:19:20 +0200

    KK> Ahoj rad bych si vypalil nejnovejsi CD Debianu, Kde mam sehnat
    KK> CD image ? To musim az do Nemec ?

Pokud je mi zn=E1mo, v=A0=E8esk=FDch zem=EDch je nese=BEenete.

    KK> A kdyby tam bylo i neco k te cestine, tak bych byl nejstastnejsi
    KK> clovek na svete.

Tak to v=E1m z=E1vid=EDm, jak m=E1lo v=E1m chyb=ED ke =B9t=ECst=ED. :-)

Zat=EDm to vypad=E1, =BEe CD image by mohly vzniknout a b=FDt vystaveny d=
=EDky
panu Vesel=E9mu.  O=E8ek=E1v=E1m tak=E9, =BEe se na www.debian.cz =E8asem o=
bjev=ED
n=ECjak=FD prodejce debianovsk=FDch CD v=A0=E8esk=FDch zem=EDch.  Zat=EDm n=
evid=EDm d=F9vod,
pro=E8 by se tak nem=EClo st=E1t do konce z=E1=F8=ED, ale jako v=BEdy u=A0p=
odobn=FDch
iniciativ, nic nelze zaru=E8it na 100%.

Milan Zamazal

-- =

"Having GNU Emacs is like having a dragon's cave of treasures."
                                                Robert J. Chassell