exist Reply-To: ?

Milan Zamazal pdm@pvt.net
07 Sep 1998 09:23:32 +0200

    KZ> ale v dopisech z teto konference neni polozka 'Reply-To:
    KZ> czdebian-l@debian.cz' (napriklad v linux konf. tomu tak
    KZ> je). Pisu to proto, ze jsem uz z nepozornosti (a naucene
    KZ> automatiky) v pinu poslal dopis i jinam :-))) (tedy on to pine
    KZ> do konference posle ale jako 'Cc: xxxx' a ne jako 'To: xxxx').

Polo=BEka Reply-To tam opravdu nen=ED a nebude, samoz=F8ejm=EC pokud si ji
nenastav=ED odes=EDlatel.  Nastavov=E1n=ED Reply-To listserverem je jedn=ED=
z=A0obl=EDben=FDch t=E9mat svat=FDch v=E1lek, tak=BEe zde o=A0n=ECm nebudem=
e zbyte=E8n=EC
diskutovat a st=E1vaj=EDc=ED stav berte jako nezm=ECniteln=FD fakt. :-)

Chyba je na va=B9=ED stran=EC, m=E1te pravd=ECpodobn=EC =B9patn=EC nakonfig=
urovan=E9ho
klienta.

Milan Zamazal

-- =