Chybná locales

Petr Kolar PETR.KOLAR@vslib.cz
Wed, 9 Sep 1998 08:12:04 +0200

Milan Zamazal <mz-mail@pdm.pvt.net> wrote:
>   2/ Nainstalovat bal=EDk locales a zkompilovat podporu =E8e=B9tiny.
>      Toto provedeete p=F8=EDkazem:
>
>      localedef -i cs_CZ -f ISO-8859-2 cs
>
> Chybn=E1 =E8esk=E1 locales jsou dost fat=E1ln=EDm probl=E9mem.  Necht=EC=
l by si n=ECkdo
> vz=EDt na starost "dohl=E9dnut=ED" na glibc maintainera, aby tento probl=
=E9m
> odstranil?  J=E1 se do toho moc pou=B9t=ECt nechci, proto=BEe se ve v=EC=
cech okolo
> locales v=F9bec nevyzn=E1m.

   Mam pocit, ze ceske locale uz jsou zahrnuty v glibc-2.0.7 a jsou
v poradku (az na nejake detaily tykajici se napr. toho, jestli nazvy
mesicu maji byt v 1. padu, ve 2. padu nebo zkratkou - jsou tam dvakrat
jednou cela jmena, jednou zkratky). Podstatne horsi problem je se vztahem
locale a Xlocale - tim je zpusobena asi nejvetsi z potizi s ceskou
klavesnici pro X. Mam teorii jak to funguje, ale nechce se mi to dohledava=
ve zdrojacich, takze zkusim napsat do konference linux@muni.cz, jestli to
nekdo nebude vedet hned, jak to presne je.

                                                S pozdravem
--
                         ***  Petr Kolar  ***
            Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229