Problem slink modutils

Petr Barta orinc@czech.net
Tue, 22 Sep 1998 14:26:17 +0200 (CEST)

> =09Pokud m=E1te n=ECkdo podobn=E9 zku=B9enosti, m=F9=BEete pros=EDm posla=
t bug
> report? M=E1m dojem, =BEe tu prob=EChla zpr=E1va, =BEe n=ECkdo p=F8ev=E1d=
=ED bug reporty z
> =E8e=B9tiny do angli=E8tiny a pos=EDl=E1 je. Nena=B9el jsem ale odkaz ani=
 na
> www.debian.cz ani jsem nena=B9el n=E1stroj na prohled=E1v=E1n=ED arch=EDv=
u :(. Pokud
> jsem =B9patn=EC koukal, po=B9lete pros=EDm URL, jinak by to mo=BEn=E1 st=
=E1lo za to tam
> [...]

Toho prevadeni bugreportu z cestiny do anglictiny jsem se ujal ja - ale
jeste jsem se nedostal k tomu, abych stanovil nejaka pravidla, jak maji
hlaseni vypadat, ale pravdepodobne se budou velmi tesne drzet doporuceni
na http://www.debian.org/Bugs/Reporting.html. Takze pokud mate nejake
takove hlaseni, klidne mi ho poslete (ne do konference), a zaridim to.=20

=09=09=09=09Zdravim,
=09=09=09=09=09Petr Barta