Preklad packages

Petr Snajdr pesna@didot.cz
Wed, 23 Sep 1998 10:23:34 +0200 (MET DST)

On Wed, 23 Sep 1998, Petr Cech wrote:
> 2) Software for feed-forward neural networks with a single
>  hidden layer and for multinomial log-linear models -
>   software pro ??? dop=F8en=E9 ??? neuronov=E9 s=EDt=EC s jedinou
>   skrytou vrstvou a pro ??? v=EDcen=E1sobn=E9 logaritmicko-line=E1rn=ED ?=
??
>   modely

Tak jak jsteto prelozil mi to dava smysl, ale nevim zda je to dobre cesky.
Kazda neuronova sit ma urcitou strukturu. Jednotlive "vzruchy"
se ji siri nejakym smerem. V principu asi nejednodusi je
situace, kdy postupuji od vstupnich bodu k vystupnim bez
toho, ze by byla nekde moznost navratu - dopredne. Pak jsou take
"backward", ktere se jsou snad na hranici cerne magie :-)=20

Schematicky pripad dopredne site:

Vstupni vrstava   skryta vrstava     Vystupni vrstav

             I     H     H     O
              \  /   \ /   \ /=20
               x      x     x
=09      / \   /   \  /  \=09
=09     I    H       H    O
               x      x      x
=09     I    H       H    O

Skryte vrstvy jsou pak
vrstvy mezi vrstvou vstupni a vystupni, a jsou v nich neurony H.
I jsou vstupni a O vystupni neurony. Zbytek jsou synapse. Priklad ma
2 skryte vrstvy.

S pozdravem
=09Petr Snajdr