Lokalizace systemu a lokalizace uzivatelskeho prostredi

Zdenek Kabelac kabi@fi.muni.cz
Wed, 7 Apr 1999 19:17:43 GMT

Petr Cech wrote:

> Jiste, jenze to vysvetlete vetsine uzivatelu. RedHat ma uspech, krome jineho,
> i kvuli tomu, ze se na nic nepta. Proste balik nainstaluje. A sprava se deje
> pomoci okennich programu. Vec typu - chces ceskou klavesnici do Xu, tak si
> pridej tenhle radek do .Xclients proste cloveka z Win, ktery pocitacum

Zacinam se bat :-(

Smyslem Debianu neni, aby vypadal jako RedHat, ktery se na nic nepta a
podle
toho pak taky vypada.

S tou Xmodmapu je to dle meho nazoru korektnejsi, nez s nastaveni
klavesnice
natvrdo v XF86Config - to si muzu udelat ja doma, kdyz vim co delam,
ale rozhodne by me bylo neprijemne, kdyz bych prisel k pocitaci a na nem
byla predefinovana nejaka podezrela mapa, ktera by se tvaril velmi divne
a ja ji musel rucne celou premapovavat - pocitac je defaultne lang=C.

Myslim, ze lepsi pristup je at odbornik vi co dela a skoro se mi chce
doplnit
a lajk zasne - ale radeji takto - uzivateli se da tato moznost doplnit
pres
lokalni .Xmodmapu v jeho home - to vse se da samozrejme zaridit
automaticky,
ale myslim, ze bych se nesnazil o to, aby proste Debian vnucoval nejake
cestiny nekam kde jsou zcela nevhodne.

--
    Performance optimization is 15% brains, 85% black magic (Linus)
   Zdenek Kabelac    http://www.fi.muni.cz/~kabi/   kabi@fi.muni.cz