skcz-slink 0.81 - ziadost o pomoc

Miroslav Vasko mvasko@isternet.sk
Sun, 11 Apr 1999 16:07:48 +0000

Caute,

Spojil som dva baliky sk-slink a cz-slink do jedneho - skcz-slink.
Pridal som donho opravene qwertz klavesnice do X, minimalne upravy X
podla odporucania Petra Spatku, vyber medzi klasickou a unikodovou
konzolou podla Petra Stanka a moznost pre uzivatela ovplyvnovat
modifikovanie konfiguracnych suborov pri instalacii. 5 hodin prace :)

Mam ale stale problemy s tym, aby source-balik vyzeral tak, ako ma -
tzn xxx.tar.gz, xxx.diff.gz a xxx.dsc. Skratka neviem spravit
'debianized-source-tree' spolu s *rules atd...

V zivote som to nerobil. Mohol by si niekto zobrat
skcz-slink_0.81-1.tar.gz, rozbalit ho a pozriet sa nan? Najviac by som
privital priamo uz standardizovanu verziu, ale rady budu tiez dobre.

A, prosim, nepiste mi, ze si mam prestudovat packaging- a policy-
manual a budem vsetko vediet. Podla mna to tam nie je dostatocne dobre
vysvetlene (tzn: aj pre ignoranta, ako som ja).

Btw, lintian mi hlasi chybu, pretoze instalujem skript do
/etc/rc.boot/. To iste hlasi aj pri baliku kbd. Existuje vobec nejaka
standardna cesta, ako tam nainstalovat skript?

Vdaka,
Miro.

btw, balik najdete na www.debian.cz, projekt
Poslovencenie/pocestenie Debianu.