amatersky dotaz na Mozillu

Petr Stehlik pstehlik@zln.cz
Tue, 13 Apr 1999 16:52:37 +0200

> :)) Ja bych to videl prave na tu chybu v Mozille.

z privatnich odpovedi, co jsem od rana dostal, uz zacinam mit taky takovy
pocit. Pak bych to mel ovsem nejak reportovat Debianum.

> mohl mit v X
> radky) a i vsude
> vsude jinde je v Mozille nebo v jinem programu?

nee, v Mozille jsem nic psat nezkousel (on je tam vlastne composer a asi i
HTML editor, ale tam ja vubec nebyl - dobry napad to jeste vyzkouset, nez
zacnu konecne potupne tahat Netscape Decko (nebo Gecko? :-))

Petr