Plán postupu II

Petr Stanek snek@penguin.cz
Wed, 14 Apr 1999 10:29:07 +0200

Milan Zamazal wrote:
> * Čeština v MySQL.
>   V době vypuštění potato by měl být na debianovském FTP k dispozici
>   MySQL balíček s podporou pro češtinu.  Je potřeba prodiskutovat
>   možnosti s maintainerem MySQL deb balíčku.  Petr Staněk do MySQL
>   dostatečně nevidí a navíc angličtina -- ujme se toho někdo jiný?

Jsem pro. Opravdu nejsem vhodny kandidat a navic mi zabere plno casu
sam Penguin.

Nahral jsem dne do

ftp://ftp.debian.cz//pub/debian-czsk/dists/slink/binary-i386

mysql-server_3.21.33b-2-czech_i386.deb

Je to MySQL ze Slinku, prelozena s default latin2 a readlines.
(Bezi to jiz od 22. Brezna na Penguinovi bez problemu.)

Snek
Snek Petr Stanek          mailto:snek@penguin.cz     tel.: 069/6656 318
Server pro podporu UNIXu     Debian GNU Linux     http://www.penguin.cz