CZ and SK boot floppies - navrh

Petr Cech cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz
Thu, 15 Apr 1999 09:13:36 +0200

Miroslav Vasko napsal:
> Caute,
>
> ak sa dnes neobjavia ziadne namietky, odoslem tento list E. Zanardimu
> (spravca boot-floppies)
>
> prosim, opravte moju otrasnu anglictinu :)
>
> Miro.
>
> Hi!
>
> We've almost finished work on slovak and czech boot-floppies for Slink.
cesky je soucasti. Pravda v 2.1.9 je stary preklad, takze nejdou
zkompilovat, podporuji.
> Are these floppies (images) part of Debian distribution? If yes, who is
Ne. Distribuce je v anglictine. Pracuje se na moznosti mit spolecne flopiny
pro ruzne jazyky - alespon bez kompilace.
> maitaining it?
>
> And, we at debian.cz have one idea:
>
> Let's pretend, we have 50 different disk images (at least rescue) for 50
> different languages. Will it fit on the first CD? We don't think so.
>
> What about to have on CD messages and configuration in one directory for
> every language - for Slovak language
na tom se prave pracuje. I kdyz by to nemelo byt CD-centric. Moznost udelat si
localizovanou disketu by mela byt nejak jednoduch. Ja bych si to predstavoval
jako nakopirovani lang.tgz na resc disketu.

> boot/
> boot/sk/
>   dinstall.sk.mo
>   *.txt
>   sk.cfg
>
> sk.cfg:
> keyboard=sk.map.gz
> font=lat2.psf.gz
>
> What do you think?
ze by to takhle melo fungovat, a ze se na tom pracuje.

				Petr Cech
--
 /    mailto: cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz    \
|   PGP: finger cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz	|