jak na GNOME?

Petr Stehlik pstehlik@zln.cz
Thu, 15 Apr 1999 09:52:16 +0200

Zdravim,

vzdycky jsem chtel GNOME. Cekal jsem, cekal, a zda se, ze ted ty posledni
verze kolem 1.08 uz konecne zacinaji byt pouzitelne (i REDHAT je vydal
predevcirem jako verzi 1.0). Jak to ale nainstalovat na Slink? Napadaji me
tri moznosti:

A) vzit .tar.gz a kompilovat a kompilovat - coz pry neni moc jednoduche a
muzou vyvstat ruzne problemy (cetl jsem nekolikastrankovy clanek o kompilaci
GNOME 1.0 na Caldera Linux)

B) vzit RPM od Redhatu a alienem to nasoupat do systemu - ale jak se to pak
snese se zbytkem? Bude to fungovat? Co cesty a ruzna dalsi nastaveni, ktere
v pripade instalovani nativnich .deb probihaji automaticky?

C) cekat, az nekdo udela .deb - ovsem to zda se nikdo nedela (nejake veci
jsou na debian.org v cimsi unstable adresari, ale nejsou moc up-to-date).
Ted vidim, ze v ceske verzi Slinku ma byt GNOME 1.0 - bude to dostatecne
cerstve? (tj. skutecne posledni verze z poloviny dubna nebo jeste
cerstvejsi) - a kdo udela ty .deby? Mohl by je pripadne udelat uz ted? Anebo
nekde jsou a jen o  tom nevim?

Jakou cestu byste doporucili?

Diky.

Petr