jak na GNOME?

Roman Vesely drak@brailcom.cz
15 Apr 1999 09:57:15 +0200

>>>>> "Petr" =3D=3D Petr Stehlik <pstehlik@zln.cz> p=ED=B9e:

    Petr: Zdravim, vzdycky jsem chtel GNOME. Cekal jsem, cekal, a zda
    Petr: se, ze ted ty posledni verze kolem 1.08 uz konecne zacinaji
    Petr: byt pouzitelne (i REDHAT je vydal predevcirem jako verzi
    Petr: 1.0). Jak to ale nainstalovat na Slink? Napadaji me tri
    Petr: moznosti:

    Petr: A) vzit .tar.gz a kompilovat a kompilovat - coz pry neni moc
    Petr: jednoduche a muzou vyvstat ruzne problemy (cetl jsem
    Petr: nekolikastrankovy clanek o kompilaci GNOME 1.0 na Caldera
    Petr: Linux)

    Petr: B) vzit RPM od Redhatu a alienem to nasoupat do systemu - ale
    Petr: jak se to pak snese se zbytkem? Bude to fungovat? Co cesty a
    Petr: ruzna dalsi nastaveni, ktere v pripade instalovani nativnich
    Petr: .deb probihaji automaticky?

    Petr: C) cekat, az nekdo udela .deb - ovsem to zda se nikdo nedela
    Petr: (nejake veci jsou na debian.org v cimsi unstable adresari, ale
    Petr: nejsou moc up-to-date).  Ted vidim, ze v ceske verzi Slinku ma
    Petr: byt GNOME 1.0 - bude to dostatecne cerstve? (tj. skutecne
    Petr: posledni verze z poloviny dubna nebo jeste cerstvejsi) - a kdo
    Petr: udela ty .deby? Mohl by je pripadne udelat uz ted? Anebo nekde
    Petr: jsou a jen o tom nevim?

    Petr: Jakou cestu byste doporucili?

D=E9 je spr=E1vn=EC.
Bal=EDky deb jsou na: http://www.debian.cz/~jim
Tak=E9 se ob=ECv=ED ja =E8esk=FDch CD image slinku.

        Zdravim,

                        Roman

--
---