jak na GNOME?

Zdenek Kabelac kabi@fi.muni.cz
Fri, 16 Apr 1999 10:14:33 GMT

Petr Balas wrote:

> Hi
>
> Petr Stehlik <pstehlik@zln.cz> wrote in message

> kompilaci
>
> No ja zkousel kompilovat gnome primo z CVS a kdyz pominu, ze kompilace
> (a nasledne spusteni) na 486SX/33 je radny masochizmus, tak jsem zadne
> problemy nemel :-)

Nevim jak moc je to OK ale ja si pridal
http://www.debian.org/~jules/gnome-stage-2/
dists/unstable/main/binary-i386

Verze je tam tak nejak 1.03 apod. je to prubezne updatovano
Mozna by bylo dobre mit tady nekde mirror - je to preci jen kapanek
pomalejsi.

--
    Performance optimization is 15% brains, 85% black magic (Linus)
   Zdenek Kabelac    http://www.fi.muni.cz/~kabi/   kabi@fi.muni.cz