deb_helper

Petr Cech cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz
Wed, 21 Apr 1999 16:50:10 +0200

Ondrej Sury napsal:
>   Dobre rano vespolek,
>
>   badam nad tim jiz delsi dobu a protoze jsem porad
> na nic neprisel, tak se jdu zeptat tady.
>
>   Kde bere deb-helper cislo verze balicku, ktery prave
> tvori.  Konkretne.  Mam novejsi mysql 3.22.21, opatchoval
> jsem to debianim patchem ze starsi verze a ted mi to neustale
> tvori balicky 3.22.20a-3.  Hledal jsem kde jsem mohl, nahradil
debian/changelog
On to nehleda debhelper, ale dpkg-gencontrol (myslim) pri vytvareni
(typicky) debian/tmp/DEBIAN/control
> jsem cisla verzi, ktere jsem mohl a stale nic.  Takze, kdyby
> mi nekdo mohl ve zkratce poradit, co s tim, budu vdecen.
> (Slibuju, ze si casem prectu manualy, ale ted na to opravdu
> nemam cas.)
to udelej :)

>   A jako bonus muzu ty balicky vystavit nekde na siti, budou
> pro potato + asi budu delat vlastni balicek pro php3 (nejde
> nekde zjistit, ktere balicky jsou potreba pro kompilaci?) s
zatim nejsou source-dependencies, ale pracuje se na rozsireni.
jinak pro kompletni php3 to chce celkem hodne (za presne pojmenovani
balicku nerucim)
c-client-dev, libgd-dev, libxml-dev, umich-ldap
> podporou cestiny http://lide.punknet.cz/miri/php-czech/,
> navic je php3 v unstable nejake po...kazene, takze ho stejne
neni problem s tim, ze apache je prelozen s 2.0, ale php3 je s 2.1?
> musim mit zkompilovane rucne.  Casem ze me mozna vyleze i
> apache 1.3.6 s mod_czech.
Pozor. Tam se totiz meni interface - pridana jedna polozka do
nejake divne struktury, takze nevim, jestli standardni moduly
to preziji. Navic je treba dat pozor na debian/apic, kde jsou
natvrdo nastavene kompilacni parametry, a dopsat tam -DMOD_CZECH

				Petr Cech
--
 /    mailto: cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz    \
|   PGP: finger cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz	|