(no subject)

Spacek Michal xspace03@stud.fee.vutbr.cz
Fri, 23 Apr 1999 00:56:55 +0200 (CEST)

Chtel bych se zeptat, jak v konzoli muzu rolovat obrazovku?
Upresneni: zapnu si telnet - sluzbu archie
A dam si vyhledat nejakou polozku a ted se mi projede asi dvacet obrazovek
a ja nevim jak se k nim dostat a precist si je.
Vim ze to nejak slo- protoze pred dvouma roky jsem to provozoval na
skolnim serveru - zapinala se nejaka klavesa na rolovaci mod a potom se
sipkama rolovalo.

Potom jeste jednu otazku:Obcas se mi stane ze v konzoli se nejak prepise
znakova sada na nejake nespecifikovatelne znaky a nevim jak to dostat zpet
na citelne znaky.Jedinou moznosti je restartovat pocitac.
Dekuji za pomoc
Michal Spacek

   Michal Spacek student fee VUT Brno 	Debian user
   e-mail:xspace03@stud.fee.vutbr.cz    www.purk.skm.vutbr.cz/~mike