XFree 3.3.3.1 - muj patch pro cestinu

Miroslav Vasko mvasko@isternet.sk
Tue, 27 Apr 1999 21:36:48 +0000

Caute vospolok,

> ktery by pomerne komfortne dal moznost nainstalovat cestinu do
> Debianu.
doplnim: tento balik bude vypaleny na CD, ktore sa budu
lisovat v cpress a zastitu nad vyrobou CD ma FreeSoft.cz

> proto, ze tech zmen bylo strasne kavntum, to se ted rapidne zlepsilo).
samozrejme, zasluhou Petrovho navodu. :)

> Dale vyvoj kordinuje s panem Medunou (puvodni autor cz/sk mapy a anekolika
opravim: mapu vyvija Peter a Stano, ja len prizeram a kibicujem :)

> Stav ohledne standardu je takovy, ze urcite je implementovana cz a sk
> klavesnice dle "standartdu" IBM/MS/... pro X-y. Pro konzolu je urcite cz
pokial viem, konkretna implementacia standardov Pavla Makovca v X este
nie je a neviem, nakolko je 'standard IBM' s tymito navrhmi
kompatibilny. Ale myslim si, ze nebude problem to zaradit do map czsk.

> chvili mam dost problemu s casem), za pana Vaska nemohu v tomto ohledu
> mluvit.

ja sa budem snazit, ale az tento vikend, nakolko tento tyzden finisuje
vyroba CD a ja mam dalsie hlasenie o problemoch s balikom :-(((

> zjistilo a odstranilo co nejvice chyb. Po te bude mozne uvazovat o snaze
ano, nadavajte mi - znesiem vsetko.

> protlaci nejaky patch do debian x-free (v novych X-ech mozna ani nebude
> potreba, zatim to asi nebylo prilis testovano).

samozrejme, ze patch, ktory budem posielat, chcem NAJPRV odkonzultovat
tu a chcem, aby sa minimalne na nom zhodli Petr Spatka, Stano Meduna,
MZ (btw, neviete, kto to je? :-))) ), Pavel Makovec a kazdy, kto k tomu
chce nieco povedat.

> Omlouvam se, ale tento dopis nebyl s panem Vaskem konzultovan kvuli
> urychleni komunikace.
stalo sa :) vdaka zan.

Miro

--