Jak NEtransformovat skcz-slink do skcz-potato

Miroslav Vasko vasko@ies.sk
Wed, 28 Apr 1999 11:10:40 +0200

Caute,

> 1. Kl=E1vesov=E9 mapy a fonty pro konzolu.
> 2. Nastaven=ED Unicode kl=E1vesnice pro konzolu.
> 3. =C8esk=E9 a slovensk=E9 HOWTO.
> 4. Z=E1platu X=F9.
> 5. Kl=E1vesov=E9 mapy pro Xy.
> ad 1. Je n=ECjak=FD d=F9vod, pro=E8 tyto *ihned* neza=F8adit do console=
-tools?
> ad 2. N=ECco takov=E9ho z=F8ejm=EC t=E9=BE pat=F8=ED do console-tools (=
i kdy=BE si=20

je pravda, ze console-tools nepoznam. vzdy som komunikoval so spravcom
baliku kbd. ako sa lisi kbd a console-tools? klavesnice chcem najprv
odskusat (na instalacii Slinku, co musi pockat dovtedy, kym nedostanem
CD Slinku od FSF - aby som to vysvetlil, mam zatial len Debian GNU/Linux
2.0 hamm a k 2.1 *nemam* pristup)

dovod je ten, ze az do vikendu sa venujem {o|u}pravam skcz-slink, aby sa
na CD dostala dobra verzie. dovtedy skratka console-tools nevyskusam. ak
si pamatam, console-tools koliduje s kbd a ja mam kbd. nechcem si to
rozhasit (zatial). takze *ihned* to nebude, bude to asi dva tyzdne po
tom, ako sa CD so Slinkom dostanu na Slovensko :-)))

> ad 3. Je n=ECjak=FD d=F9vod, pro=E8 by HOWTO nemohla b=FDt *ihned* za=E8=
len=ECna=20
slovenske HOWTO je skor redhat-specificke, zaradil som ho len pre
uplnost. zaclenenie nevidim ako realne.

> fungovat bez =FApravy Compose/XLC_LOCALE, poslat Brandenu Robinsonovi
> *ob=EC* varianty z=E1platy a nech=BB vybere tu, co se mu zamlouv=E1 l=E9=
pe.

toto tiez planujem *po* instalacii a odskusani pre-release 3.3.3.1,
ktore budu na CD od FSF

> ad 5. Pokud zahrnut=E9 kl=E1vesov=E9 mapy funguj=ED, nen=ED d=F9vod nep=
oslat je
> z=E1rove=F2 se =BE=E1dost=ED o opravu.

ano, pojde to spolu.

> Pokud tomu n=ECco, co mi nen=ED zn=E1mo nebr=E1n=ED, nevid=EDm d=F9vod,=
 pro=E8 by se
> toto v=B9e nemohlo realizovat b=EChem 1-2 m=ECs=EDc=F9.

jedine ak sa zasa kvoli mne odlozi palenie CD :-)))

Miro

ps: ja *chcem* urobit skcz-potato, ale uz len ako automaticky
konfigurator klavesnice :-))) (teda, dufam)

--
  .~.     Miroslav Vasko
  /V\     vasko@debian.cz, vasko@debian.sk