=?iso-8859-2?q?Pl=E1n?= postupu

Milan Zamazal mz@pdm.pvt.net
02 Aug 1999 22:24:08 +0200

    PC> Trochu jsem o tom mluvil s jakubem Jelinkem (jj@sunsite), na
    PC> svazku s mirroem Deianu by melo byt snad misto na 2 CD image,
    PC> ale to asi moc nepomuze.

Uvid=EDme.  Experiment=E1to=F8i na TEN-34, co tak ud=EClat virtu=E1ln=ED mirror
Debianu s=A0*dostate=E8nou* kapacitou, to by byla aspo=F2 v=FDzva, ne? ;-))

    PC> nebo Vlada Michl. Je koordinatorem prekladu programu do cestiny,
    PC> primarne GNU, ale to ostatne jsou vsechny Debian-specific.

OK.  V=A0tom p=F8=EDpad=EC by to ov=B9em cht=EClo, aby n=ECkdo ud=EClal seznam, co v=B9e
je pot=F8eba (zase tak moc toho asi nebude), a poslal ho Vl=E1=EFovi a sem.

    PC> IMHO by se s tim mohlo zacit. Nebo by se mohl obevit predbezny
    PC> seznam prekladanych textu, aby se to pak nehonilo. Kdyz si
    PC> vezmu, ze se pocet baliku zdvojnasobil od slinku, je mi spatne.

Jenom zdvojn=E1sobil? :-)  To znamen=E1, =BEe to ned=E1 o=A0moc v=EDc pr=E1ce ne=BE
slink. :-)  Ale pokud by se i=A0zdvojn=E1sobil po=E8et p=F8ekladatel=F9, nebylo by
to =B9patn=E9.  V=EDm, =BEe n=ECkte=F8=ED p=F8ekladatel=E9 maj=ED nyn=ED hodn=EC pr=E1ce
v=A0zam=ECstn=E1n=ED, ve =B9kole, apod. a bylo by tedy dobr=E9, kdyby se na=B9lo
n=ECkolik nov=FDch p=F8isp=ECvatel=F9.

    PC> Hmm. Me to chodi, teda pokud je LANG=3Dcs_CZ.

Slink nebo potato?

    PC> Problem je, ze saha do hlavni struktury, takze binarni
    PC> kompatibilita je v ... .  Navic dela problemy s php, protoze
    PC> meni (muze zmenit) velikost odpovedi, takze pak skrz php
    PC> neprojde vse (potvora si alokuje pamet moc presne). Lita na to
    PC> patch do php, jenze jak to protlacit.

Mluv=EDme o=A0tomt=E9=BE?

    PC> World domination :))

P=F8id=E1m to tam. :-)

D=EDky za koment=E1=F8e.

Milan Zamazal

--=20
"Having GNU Emacs is like having a dragon's cave of treasures."
                                                Robert J. Chassell