[sk-i18n] Re: Navrh vseobecneho lokalizatoru pre Linux

Stanislav Meduna stano@trillian.eunet.sk
Wed, 4 Aug 1999 18:38:21 +0200 (CEST)

>   v adresaroch /usr/lib/locale-config/${LANG} budu podadresare nazvane
>   podla nazvu baliku a v kazdom z nich tri skripty - locale-check,
>   locale-set a locale-set-default. prvy z nich kontroluje, ci bola
>   lokalizacia na konkretnej aplikacii uvedena, druha lokalizuje aplikaciu
>   a tretia obnovi default nastavenie. skripty musia byt schopne nastavit
>   system-wide a per-user lokalizacie.

Len pre upresnenie - toto je zamerane na Debian, alebo vseobecne?

Lebo ak vseobecne, je tu jeden problem. Baliky si kazda
distribucia nazyva po svojom - ja som na to narazil
s xkbsel, ked som do rpm-ka napisal Requires: XFree86
a SuSE ma s tym poslal niekam, pretoze u nich sa
to vola xf86 :-(

Detekciu "baliku" by som navrhoval riesit skor nejakym
sposobom typu specifikacia par suborov, ktore ak su pritomne,
balik je instalovany. Rovnako by zistenie verzie
balika malo byt riesene genericky (pustenie skriptu,
ktory ju vie zistit) a nie podla nazvu.

Takze najlepsie k tym trom skriptom este is-installed,
ktory vrati cislo verzie alebo ze nie je instalovany.

Zdravi
--
				Stano