nove baliky csTeXu Was: csLaTeX

Petr Cech cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz
Fri, 13 Aug 1999 10:28:12 +0200

Petr Cech napsal:
>=20
> Je to na TODO listu. Neco jsem v tomto smeru jiz zacal vymyslet.
> Od pristiho tydne by na to mohlo byt vice casu, takze uvidim. Kdyztak
> dam vedet. Rad bych to ale splodil do konce srpna, i kdyz bude pristup =
k netu
> asi trochu omezenejsi.

Ahojte,
pres vikend jsem plodil nove baliky cstexu - vypadato, ze by tentokrat mo=
hly
projit do oficialni distribuce. Neni IMHO potreba mazat lczech.sty, proto=
ze
se cesty prohledavaji spravne, nebo to aspon tak vypada. Bohuzel jsem si
disketu, na ktere jsem je mel nahran=E6 nechal doma :((, ale asi ve stred=
u to
dotahnu, takze pokud nekdo na tom pracuje - jiz neni treba.

Zmeny, aneb co by se mohlo dodelat:
1) ma se cstex poustet csplain nebo cstex (asi udelam script na cstex)
2) co s prekodovanim - asi nechat na uzivateli
3) zrusen enctex - viz. podpora TCX (nebo tak nejak) tabulek v novem tete=
xu
4) neco dalsiho?

				Petr =C8ech