Jine cestiny nez mod-czech.

Petr Stanek snek@penguin.cz
Tue, 17 Aug 1999 13:50:04 +0200

Zdravicko!!!

Uspesne jsem ve spolupraci s autorem C-SaCzku Jaromir Doleckem
rozchodil CSaCzech 2.0.7 jako DOS modul v standardnim Apache z
Debianu 2.1.

Pokud se jedna o nasazeni CSaCzku na SSL vezrzi Apache-ssl z Debianu,
tak je podle autora zapotrebi prelozit SSL nasledujici volbou

apache_ssl.c zmenit hodnotu defajnu SSL_IS_OPTIONAL na TRUE

Toto jsem aplikoval na zdrojove balicky z Debianu 2.1
apache-ssl_1.3.3+1.29-2_i386 a znovu prelozil.
Vysledek jsem nasadil na Penguina a funguje to :-)

Funkcnost si muzete overit na nasledujicich URL:
	http://www.penguin.cz/?csacek_info
	https://www.penguin.cz/?csacek_info
	https://www.penguin.cz/test-kodovani.html
	https://www.penguin.cz/test-kodovani.html

Nove prelozeny Apache-ssl najdete zde:
	ftp://ftp.penguin.cz/pub/Debian/local/apache-ssl*

CGI verze CSaCzku beha samozrejme take OK.

Snek
P.S. Jedina vada na krase je niceni kaskadovych stylu CSS.
Snek Petr Stanek          mailto:snek@penguin.cz     tel.: 069/6656 318
Server pro podporu UNIXu     Debian GNU Linux     http://www.penguin.cz