Preklad packages do Potata

David Rohleder davro@ics.muni.cz
20 Aug 1999 09:11:27 +0200

Miroslav Vasko <vasko@ies.sk> writes:

> Zdravim vsetkych,
>
> kedze mame datum zmrazenia dalsej verzie potata - 2.2, myslim, ze by sme
> mohli zacat prekladat Packages pre potato.
>
> do slovenciny nie su prelozene este "rozdielove" baliky, vsetko ostatne
> uz je.
>
> ja bohuzial asi od 1.10 na jeden rok koncim. nasiel som cloveka, ktory
> je ochotny po mne prebrat prekladanie Packages - Michal Ceresna
> (ceresna@redbull.dcs.fmph.uniba.sk).
>
> podla mna na to, ze mame prelozit zhruba 1000 novych popisov a na to, ze
> Michal bude na preklad z 99% sam, navrhujem, aby sme zacali prekladat
> [...]

Ahoj, protoze uz mame v podstate prelozene vsechno (s vyjimkou X a
nekterych rozdilovych baliku), tak to uz povazuji za celkem rozumny
napad, ale bohuzel mam pristi tyden dovolenou.

Muzu ale vystavit nekde vsechny skriptiky, kterymi jsem to generoval.

Mozna bych stihl vystavit nove baliky jeste dneska. Uvidim, jestli to
stihnu.

David Rohleder						davro@ics.muni.cz
Brno, Czech Republic