Slink a perl-5.005

Ondrej Sury ondrej@sury.cz
20 Aug 1999 11:39:34 +0200

Petr Stanek <snek@penguin.cz> writes:

> Potreboval bych do Slinku dostat perl-5.005. Mixnul jsem Penguina
> Potatem a potrebuji pro nektere balicky prave perl5. V zavislostech
> tvrdi ze perl-5.004 by take stacil, ale nestaci.
>
> Jak tam mohu korektne nahrat novy Perl5? Je nato vazano dost aplikaci a
> prechazet uplne na Potato se mi nechce riskovat.

    Ja bych to udelal nasledovne.  Do /etc/apt/sources.list, bych
dal cesty na potato.  Pak bych dal dselect update, dselect
select.  V selectu bych vsechno freeznul ('=') a zkusil updatnout
na perl-5.005.  Pak bych se podival, co to s tim udelalo ;-)
Pokud by to proslo, tak dselect install a pak zpatky zmenit
sources.list na slink.

    Nicmene ted, kdyz se povedlo kompletne prejit na perl5
baliky, tak neni IMHO zadny duvod, proc neprejit na potato.  Mam
nainstalovane potato uz docela dlouho a zadne vetsi (v posledni
dobe ani mensi) problemy s nim nejsou.  Bezi mi tady mysql,
apache, Xsy, GNOME, emacs, Netscape (ten pada ;-) a to vsechno
dohromady a system je stabilni jako sutr.

--
Ondrej Sury <ondrej@sury.cz>