Acroread

Radovan Garabik garabik@melkor.dnp.fmph.uniba.sk.spam
2 Dec 1999 16:51:41 GMT

Petr Cech <cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz> wrote:
 : Ji=F8=ED Put=EDk napsal:
 :> Zdar vsem,
 :> stava se nekomu totez co mne, ze acrobat reader, at stazenej z Adobe =
nebo
 :> instalovanej z distribuce hlasi tvrdosijne segmentation fault a nezob=
razuje
 :> spravne???? Pritom pdf soubory jsou OK. Nevite nekdo jak na nej?

 : Me chodi - z baliku a chodil i primo od Adobe. Slo by presneji specifi=
kovat
 : versi Debianu, resp. glibc/libc5?
 : Pak ldd <binarka acrireadu> by taky mohlo pomoct.

mne chodi bez problemov, ale pod bpp 24 pada... (velmi casto, a nezobrazu=
je
dobre)

atlas03:pts/0:~# dpkg -s acroread
Package: acroread
Section: non-free/text
Installed-Size: 12493
Maintainer: Klee Dienes <klee@debian.org>
Version: 4.0-1

2 dni stare potato

--=20
| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph.uniba.sk           |
Hi! I'm a signature virus! Copy me into your signature file to help me sp=
read!