czrun

=?iso-8859-2?B?SmFuIEtsaW1luQ==?= klimes@stemmark.cz
Mon, 6 Dec 1999 13:24:16 +0100

Vazeni uzivatele,

prave se mi podarilo zprovoznit psani ceskych znaku pod Star Office za
pomoci baliku libi18n_0.03-1.i386.deb (spousim czrun
/usr/Office40/bin/soffice). Ma to ale dva haky: jednak z SO nemuzu tiskout
(proste se to nezaradi do lpq) a jednak se divne chova klavesnice: Kdyz pisu
moc rychle, mnozi se mi slova, ve kterych jsou zdvojena nektera pismena, a
to na ukor pismene nasledujiciho. Napr. slovo slovo by se napsalo sllvo,
anebo taky ssovo. Kdyz SO spustim bez czrun, oba problemy zmizi (tiskne a
pise normalne - jen ne cesky; ceske znaky ovsem zobrazi). Pro tisk pouzivam
automaticke filtrovani pres magicfilter (jestli tomu dobre rozumim) na moji
starou inkoustovku.

Vite nekdo, kde je zakopan pes?
Dik, Honza Klimes