Nefungujici <Shift> v X - DLOUHE

Martin Masin masin@fzu.cz
Tue, 14 Dec 1999 08:53:56 +0100 (MET)

On Tue, 14 Dec 1999, Petr Cech wrote:

>=20
> to neni chybova hlaska. To je prikaz, ktery by se vypsal, kdyby k chybe=
 doslo.
> Tenhle zadek je myslim az '>', chyba by se vypsala jeste jednou podtim.
>=20
> 				Petr =C8ech

	Take se mi to vypisuje a myslel jsem si, ze to je nejaka chyba.
Kdyz ale klavesnice funguje bez problemu, tak jsem to zatim neresil. Proc
se to tedy vypisuje, kdyz to neni chyba? Pripada mi to matouci.

				Martin Masin

Mgr. Martin Masin	    Phone  (4202) 20 318 430
Institute of Physics AS CR  Fax    (4202) 31 23 184
Cukrovarnicka 10	    e-mail masin@fzu.cz
162 53 Prague		    WWW http://www.fzu.cz/~masin/masin.html
Czech Republic