Nefungujici <Shift> v X - DLOUHE

Jakub Madle J.Madle@sh.cvut.cz
Sat, 18 Dec 1999 13:16:19 +0100

pvokoun@spolana.cz wrote:
> [...]
> Shift.
> Kdyz chci  vytisknout lomitko "/" tak se mi napise velky U a s carkou "
> =DA" ??!!
> Stejne
> kdyz chci 2 (shift+ e s hackem) tak se mi napise velky E s hackem?! Nap=
roti tomu
> dvojtecku vubec nedostanu, ale zobrazi se mi pouze jednoducha tecka - j=
ako
> kdybych klavesu Shift vubec nemackal. Podobne je to s vykricnikem a ost=
atnim
> "shiftovymi" hornimi znaky. Jedine co funguje je v xtermu prikaz podle =
README.X
> v skcz-slinku: setxkbmap czsk -variant cz
> (ale zadna jina klavesnice, pouze cz).
nejsem zadny guru, ale Debian 2.1. se mi choval uplne stejne, a
prepinani klavesnice pres oba Shifty nefungovalo (oproti minulosti).
Nakonec se mi to podarilo odstranit smazanim souboru .inputrc v $HOME.
bohuzel to byl intuitivni tah z nouze a tak nevim, co v nem bylo,
nicmene klavesnice v Xech od te doby funguje podle mych predstav :-)))
--=20
    D=ECkuji za pozornost a z=F9st=E1v=E1m s =FActou !
                Jakub M=E1dle                  =20