Slovenske projekty

Miroslav Vasko vasko@ies.sk
Mon, 8 Feb 1999 17:28:22 +0100

Nazdarte!

     Tento mail je hlavne pre Milana Zamazala, ale aj pre Davida
Rohledera a tyka sa zriadenia novych projektov na Debian CZ.  Ak ma
niekto iny pripomienky, rad na ne odpoviem.

     Takze, spravil som prvy hruby navrh projektov. Robil som to
podla popisu na Debian CZ. Vypalili z toho 4 projekty - prvy na
preklad descriptions, druhy na preklad free balikov, treti na
vytvorenie slovenskeho instalacneho programu/CD a stvrty na doplnenie
chybajucich lokalizacnych zalezitosti do jednotlivych verzii Debian
GNU/Linux - pokial mozno automaticke.

    Subory su uz v ~/public_html (po celodennej namahe ;) iba sa mi
to zda, alebo je to spojenie naozaj take hrozne?). Milan, poprosil by
som ta, aby si sa na ne pozrel, ci neobsahuju nejake kiksy. Projekt
na preklad descriptions je este nedorobeny - na to by som potreboval
presnu strukturu zodpovedajucich ceskych stranok - vlastne kopie
vsetkych *.html, *.php3 z toho projektu, nechcem to robit znova. HTML
nie je moja silna stranka.

     Ako sa mozem odkazovat na subory z projektu 'preklad packages'?
Nechcem tam zbytocne davat znova tie iste prekladove subory.

     Ked by som si chcel aktivovat na pristup ssh, ako cez neho mozem
posielat subory?

Vdaka,
     Miro.

--