Preklad Packages

David Rohleder davro@ics.muni.cz
07 Jan 1999 12:02:10 +0100

Milan Zamazal <mz@pdm.pvt.net> writes:

> =

>     DR> BTW: Pro kterou verzi Debianu ten preklad budeme delat? S timto
>     DR> tempem stihneme nejdriv tak 3.2 :-( Uz ted je v distribuci dost
>     DR> baliku, ktere nejsou prelozene, protoze se preklada starsi
>     DR> verze.
> =

> Te=EF by m=EClo b=FDt c=EDlem ud=EClat p=F8eklad pro slink.  Pokud tedy z=
a=E8=EDn=E1=B9
> p=F8ekl=E1dat D, p=F8ekl=E1dej pros=EDm ji=BE Packages ze slinku.
> =

> Milan Zamazal
> [...]

No, ja jsem zacal prekladat to co je na =

http://www.debian.cz/proj/packages-cs/stat.php3

Ta stranka byla naposled aktualizovana 11.11.1998 a mozna by bylo
lepsi mit vsechny preklady od stejne verze, aby bylo jednodussi
sledovat zmeny v descriptions. Pak by se daly vyrobit skripty, ktere
by (polo)automaticky vypisovaly zmeny v descriptions (pridani a
smazani baliku, opravy popisu). Pan Hanak bohuzel nejak nereaguje na
me dopisy s prekladem, takze stav prekladu je zrejme ponekud
neaktualni (ozvete se do konference, nejsem si jisty jestli to nahodou
neni problem v poste). =

Pokud to jeste nikdo neudelal, tak  muzu ty skripty zkusit napsat.

Otazka pro vsechny ostatni prekladatele:

Je stav prekladu opravdu takovy, jak je prezentovano na vyse uvedene
strance? =

David Rohleder						davro@ics.muni.cz
Brno, Czech Republic