OZNAMENI: Vedeni projektu Packages

Pavel Hanak hanak@brailcom.cz
15 Jan 1999 18:21:12 +0100

Dobrý den,

dohodl jsem se s Davidem Rohlederem, že převezme vedení projektu
"Překlad Packages". Tomuto projektu, který je velmi důležitý, je třeba
v současné době věnovat velké úsilí a moje časové možnosti mi nyní
nedovolují zabývat se jím v takové míře, jakou bych si sám představoval.
David Rohleder byl tak laskav, že projevil zájem investovat své
schopnosti i čas do vedení projektu.

Se změnou vedoucího projektu souhlasí i vedoucí projektu "Debian CZ/SK"
Milan Zamazal.

Prosím tedy všechny překladatele, aby se při své další činnosti obraceli
na Davida Rohledera. Oficiální stránka k překladům bude nadále umístěna
na www.debian.cz.

S přátelským pozdravem

--
Pavel Hanak