Počeštění menu?

Milan Zamazal mz@pdm.pvt.net
31 Jan 1999 21:21:16 +0100

    PK> Asi by stála za zvážení možnost internacionalizování celého
    PK> systému menu v /usr/lib/menu.

Ano, to jsem měl ve skutečnosti na mysli (vyjádřil jsem se nepřesně,
neboť jsem zrovna uvažoval, jak si počeštit menu ve window manageru:-).

    PK> Otázka je, jestli má smysl se o to snažit předtím, než aplikace
    PK> začnou podporovat unikód. Není mi totiž moc jasné jak normální
    PK> program pozná, že menu není v iso-8859-1, ale třeba v
    PK> iso-8859-5.

Menu by se asi mělo volit podle locales, takže v tom nevidím problém.

    PK> Nemluvě o hybridech s několika jazyky.

Nějak mi uniká smysl vícejazyčného menu.

Shodou okolností někdo téma internacionalizace menu před pár dny otevřel
i na debian-i18n.

Milan Zamazal

--
"Having GNU Emacs is like having a dragon's cave of treasures."
                                                Robert J. Chassell