Dotaz na listserver.

Petr Konecny pekon@informatics.muni.cz
15 Jul 1999 17:01:34 +0200

>>>>> Petr Stanek (Petr) napsal:

 Petr> Zdravicko!!!
 Petr> Proc na mejliky z tohoto listserveru nefunguje Reply?

 Petr> Pokud chci odpovedet tak mi tam narve autora zpravy a ne konferenci :-(
 Petr> Je to zamer?

Patrne to bude tim, ze nenastavuje Reply-To: Myslim, ze tak to ma byt
podle nejakeho RFC, ale nemuzu to najit. Dokonce RFC 822 tohle chovani
popisuje.  Problem je, ze pokud tam listserver narve "Reply-To:",
zabrani tim odesilateli zpravy v legitimnim vyuziti teto hlavicky.

Muj MUA rozlisuje mezi osobni odpovedi (tedy na adresy v Reply-To:) a
odpovedi do konference (tedy na Sender: nebo From:). Ale mozna, ze
neckejp to neumi.

                                                Petr