csLaTeX

Petr Cech cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz
Thu, 22 Jul 1999 09:18:39 +0200

Miroslav Vasko napsal:
> Caute,
>=20
> nenajde sa nejaka dobra dusa, ktora by mi pomohla s totalne stupidnymi
> vecami ako instalacia cslatexu, jeho nakopnutie, pripadne nejake dalsie
> zaciatocnicke veci?

Co presne potrebujete. Melo by stacit nainstalovat cslatex z baliku na
ftp.debian.cz/debian-czsk/ ....
Ty co tam jsou ted, maji soubory v /usr/lib/texmf, takze novejsoim TeXem
v potato nebudou nalezeny. Reseni jsou dve:
1. predelat balik (mam to v planu)
2. pridat do /etc/texmf/texmf.cnf tento adresar do prohledavanych
(byt sprosty a udelat symlink /usr/lib/texmf -> /usr/share/texmf PRED
nainstalovanim cstexu - nevyzkouseno, ale melo by chodit).

				Petr =C8ech
           cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz