Umisteni debian-czsk baliku

Jan Schier Jan.Schier@esat.kuleuven.ac.be
Mon, 21 Jun 1999 11:27:31 +0200 (MET DST)

Dobry den,

rad bych se zeptal na nasledujici: pokousim se instalovat baliky z
debian-czsk adresare pomoci apt, ale zatim se mi nepodarilo spravne zadat
adresar, a podle dokumentace k apt mam pocit, ze by to mohla byt nikoliv
moje chyba, ale ze by byl potrebny jeste jeden adresar vlozeny do stable.

Pokousel jsem se o nasledujici:

deb http://www.debian.cz/pub/debian-czsk stable
                                                ^^^^
a tady by byl na konci potrebny nejaky dalsi vnoreny adresar

deb http://www.debian.cz/pub/debian-czsk stable/binary-i386/

- tohle taky nezabere, protoze apt nenajde 'Packages'...

Porad mam pocit, ze chyba spis musi byt nekde u mne, kdyz uz archiv
funguje takovou dobu, ale nevim moc co s tim.. Rucne instalovat jednotlive
baliky se mi nechce, a pouzivat jine metody nez apt mi prijde trochu jako
krok zpet.

Dik za kazdou radu.

	Honza