Slink vydany FSF.CZ

Miroslav Vasko vasko@ies.sk
Mon, 15 Mar 1999 11:37:33 +0100

Caute,

napadlo ma, ked uz FSF.cz vydava CDcka so Slinkom, budu tam
nejake lokalizacne zalezitosti?

sk-hamm sice poslovencuje hamm, ale nemal by byt problem ho
prerobit na slink. ma uz niekto slink nainstalovany? moze
mi poslat vypis suborov, ktore su tam? (find / -print >files.txt)
samozrejme, mali by byt naistalovane X, kbd-data, locales.

plus zopar konfiguracnych suborov (ak bude niekto ochotny, poslem
mu zoznam)

myslim, ze ked to uz bude ceske CD, mala by tam byt kompletna
podpora cestiny bez akehokolvek editovania konfiguracnych suborov
- cize som ochotny okamzite vygenerovat cz-slink.deb a sk-slink.deb
hned, ako dostanem tie subory zo slinku.

Miro.

--
  .~.     Miroslav Vasko
  /V\     vasko@debian.cz, vasko@debian.sk