cz-slink.0.61-1.i386.deb

Petr Cech cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz
Tue, 30 Mar 1999 10:32:27 +0200

Ondrej Sury napsal:
>   Ktery novy netscape?  A pise cesky i ve Motifovskych widgetech
> (formulare)?
no to jsem prave myslel temi vstupnimy oblastmi :)) Ale tam no pokud
vim neni opravene, ale nekde lital patch. Mate ho nekdo?

>   A mimochodem, lisi se moc pocesteni Slinku a Potato?  (Nepamatuju, ze
> bych nekdy pouzival stable versi Debianu ;-)
:)) ja taky ne, kdyz nepocitam prvotni instalaci Buzze. Ale rekl bych,
ze nicim. Nevim, co se vsechno zmeni v pocestovani Xu az Branden vypusti
3.3.3.1-1 (uz jsou pre-preleasy na xfs strance).

				Petr Cech
--
 /    mailto: cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz    \
|   PGP: finger cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz	|