cz-slink.0.61-1.i386.deb

Petr Stanek snek@penguin.cz
Tue, 30 Mar 1999 10:41:36 +0200

Ondrej Sury wrote:

>   Ktery novy netscape?  A pise cesky i ve Motifovskych widgetech
> (formulare)?
>
>   A mimochodem, lisi se moc pocesteni Slinku a Potato?  (Nepamatuju, ze
> bych nekdy
> pouzival stable versi Debianu ;-)

Pokud chcete vytvaret uhledne lokalizujici *.deb balicky pro Slink a
nemate zkusenosti s stabilni verzi Slinku, ale pouzivate Potato,
tak to urcite neni moc fer vuci ostatnim.

Na vlastni kuzi jsem jiz nekolikrat poznal, jak po update na vyvojovou
verzi mi prestali fungovat programy a dokonce pri jednoum update
libc i dselect!

On se muze kazdy program verze od verze lisit a chovat zcela jinak,
obzvlaste vzhledem k lokalizaci!

Snek
Snek Petr Stanek          mailto:snek@penguin.cz     tel.: 069/6656 318
Server pro podporu UNIXu     Debian GNU Linux     http://www.penguin.cz