Ian Jackson in Prague

Dan Ohnesorg dan@feld.cvut.cz
Sun, 2 May 1999 22:11:14 +0200 (CEST)

On Sun, 2 May 1999, Petr Cech wrote:

> Vezmu si to na sebe, pokud nebude nikdo protestovat.

Vcera v noci jsem mu napsal, ze nemusi mit strach, ze bud nekdo napise do
pozadovaneho terminu presnejsi informace, ktere nemam, nebo, ze si ho
najdeme v hotelu.
Protoze nikdo zrejme nic nenapsal, asi to zbyde na druhou variantu.

zdravim
dan

DDDDDD            =20
DD   DD                Dan Ohnesorg, supervisor on POWER    =20
DD  OOOO               Dan@feld.cvut.cz
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pesimista vidi v ementalskem syru jen ty diry.