Bugs fixed in xfree86-1 3.3.3.1-3

Miroslav Vasko mvasko@isternet.sk
Tue, 11 May 1999 19:51:16 +0000

Caute,

>   * (#012): Czech/Slovak support:
>     - lib/X11/XKeysymDB: additions
>     - nls/Compose/iso8859-2: additions
>     - nls/locale.alias: modifications
>     - programs/xkbcomp/compat/group_led: new file
>     - programs/xkbcomp/keymap/xfree86: additions
>     - programs/xkbcomp/symbols/cz: new file
>     - programs/xkbcomp/symbols/czsk

no, sakra, to zas dopadlo...
ak si spominate, bolo to asi dosledkom toho mojho mailu, co som tam
kedysi posielal (bude to v archive czdebian-l)

je tam il2_* (XKeysymDB), uprava Compose _aj_ uprava XLC_LOCALE,
stare a zle mapy klavesnic. group_led tam vobec nema co hladat.

navrhujem poslat Brandenovi mail, nech kompletny bod #012 zrusi a pocka
na nas dalsi patch - uprava Compose ALEBO XLC_LOCALE, uprava
locale.alias a _spravne_ mapy.

ozvite sa, ci nemate nieco proti, mail poslem ja ako autor
predchadzajuceho.

Miro

--
  .~.     Miroslav Vasko