[sk-i18n] Navrh vseobecneho lokalizatoru pre Linux

Miroslav Vasko mvasko@isternet.sk
Fri, 14 May 1999 21:19:42 +0000

Cau,

> No, toto asi nie je to spravne riesenie, lebo Xmodmap je vraj zastarale
> riesenie a mal by sa pouzivat xkb.
ok, ako presne sa to robi?

> comment[en] vyzera krajsie a budem ako tak kompatibilny so systemom
> lnk suborov v KDE.
moze byt :)

> Kludne sa do toho mozem pustit, ak mi date presnu specifikaciu.

presna specifikacia sa v tomto momente formuje :-)))
najprv by som chcel pripomienky od viacerych ludi - tento balik by mal
ist ako oficialny konfigurator minimalne do Debianu a mal by byt
totalne vseobecny - tak vseobecny, ze by tam mohla bezat aj korejcina
(?!???) :-)))

Napadli ma dalsie veci - dva mody spustania skriptov a to `--quiet' - na
nic sa nepytat, len nastavit defaults a `--interactive' - moze
vyzadovat potvrdenia od uzivatela.

Inac som prekvapeny a poteseny tvojim zaujmom - ak teda Stano neprejavi
zaujem, zakladna sprava baliku je tvoja - sam seba teraz presuvam na 3.
miesto ;)

Ale s tym, ze jadro baliku bude multijazycne a neviazane na konkretnu
distribuciu, ok?

<offtopic>
nevies, ako je to s Qt 2.0 a QPL/GPL? bude vobec niekedy vonku? podla
mna potom vypukne absolutny bordel, pretoze vsetci autori/maintaineri
rpm a deb akehokolvek KDE programu budu musiet ziskat povolenie od
autorov vsetkych programov GPL, ktorych zdrojaky aspon zcasti vyuzili ;)
</offtopic>

Cau,
Miro.

--