Navrh vseobecneho lokalizatoru pre Linux

Miroslav Vasko mvasko@isternet.sk
Sat, 15 May 1999 14:19:19 +0000

Nazdar,

> "foobar" a on si uz zariadi potrebne. Strkat tam
> xset alebo cary s XKB mi pripada prilis nizkourovnove.

kludne to moze tak fungovat. ak bude `foobar' obsluhovat komplet Xy,
staci napisat skript `.../sk/locale-set' tak, aby do .Xclients dal
volanie `foobar'.

> Ako Duro poznamenal, od .Xmodmap uz v sucasnosti
> ruky prec.
dobre, ukecali ste ma :)

> Oboje je spravne. X server sa k fontom vie dostat
> Prekvapuje ma, ze si na xfs vobec prisiel :-) - nebyva
hm :)
neviem, ci Debian xfs pusta, ale ten konfigurak tam je :)
dobre, takze ostava stare dobre XF86Config

pkgrc, > > ktory by mohol obsahovat zaznamy typu:
> Kedze tu ide o pomerne "roztruseny" system, treba sa
> vyhnut jednemu suboru, ktory obsahuje zaznamy
> pre rozne baliky, ktore mozu pribudat nezavisle
> na sebe. Co spravis, pokial k vyssie uvedenemu
> pribudne cesky subbalik?

ten subbalik by mal v prvom rade byt zaradeny do ceskeho baliku. zatial
by som nerad povoloval 'subbaliky' - bolo by to prilis roztrusene. ale
moze si to zariadit tak, ze spravi `cat my-sub-cz-rc >> global-cz-rc' a
pri odinstalacii si to zmaze

> Potrebujeme skor framework, ktory si sam pohlada,
> co je k dispozicii.
ano, to by mali zabezpecovat rozhrania. ale konfiguraky mozeme mat pre
vacsinu balikov - myslim, ze az tak vela miesta to nezaberie.

> Daj pokoj s pythonom :-) a aj ten perl by som nerad videl.
:) ja mam python rad!
ale mozeme sa dohodnut na bash, textutils a gawk?

> Mam nejaku predstavu o XKB klavesniciach, ale netlacte
> na mna - este to potrebuje dozriet.
dobre, takze zatial ostava dobrovolnik Juraj :-))) staci, ked spracujes
Xy a nejake to pekne Xove rozhranie - ciste Xy, nic viac.

Caute,
Miro.

--
  .~.     Miroslav Vasko