Preklad Packages: navrhy

Vladimir Michl michlv@penguin.cz
Mon, 1 Nov 1999 08:12:49 +0100 (CET)

On Fri, 22 Oct 1999, Petr Cech wrote:

> [...]

Odkazy na slovniky, ktere lze pouzivat k prekladum najdete na URL:

http://www.penguin.cz/preklady-cs/catalogs/uvod-do-prekladu.html#dictionary

Uvadim vypis:
    1. http://www.fi.muni.cz/~pary/term
    2. http://www.penguin.cz/preklady-cs/dict/Slovnik.txt
    3. http://www.penguin.cz/preklady-cs/dict/Slovnik-mac.txt -
       prekladovy slovnik z Maca. Docela dobre napady.
    4. archiv.czech.net - Serialy: Co (ne)najdete ve slovniku, Co to
       znamena, kdyz se rekne ..., Elektronicky slovnik J.Peterky,
       Pocitacova encyklopedie.
    5. Ecd - Obecny Anglicko-Cesky slovnik

Do slovniku 1, lze pres Web doplnovat. Do slovniku 2 doplnuji ja
(casem ho doplnim do 1).

*  Name:    Vladimir Michl                                           *
*  E-mail:  Vladimir.Michl@seznam.cz                                 *
*  Web:     http://www.penguin.cz/~michlv                            *
*  Tel:    +420/68/5391545                 Work: 068/5711292         *
*           068/5391545                          Czech Republic      *